Det praktiske

Barnet får sit eget garderobeskab, hvor der er plads til overtøj og hjemmesko. Det er også en god idé at altid at have årstidsbestemt overtøj i garderoben da vi forsøger at være meget ude.
Barnet vil få en kurv til skiftetøj (bukser, strømper, undertøj, bluser, o.s.v.), som står ud på badeværelset eller garderoben. Husk tøj der passer til årstiderne. Forældrene skal selv holde øje med om der mangler skiftetøj :o) Det er en god idé at skrive navn i tøjet :o)
Hvis barnet bruger sut eller har et ”sovedyr” er det godt, hvis det kan lægge fasti vuggestuen eller børnehaven.
Hvis I vil holde en fridag eller barnet bliver syg, vil vi gerne vide det, inden klokken 9.00 p.g.a. dagens planlægning og madlavning. Det samme gælder, hvis I møder senere på dagen end  9.30.